Ürün satın almayı kolaylaştıran Vodafone Flex’in avantajları neler? Vodafone’a sorduk

“`html



Vodafone, müşterilerine teknoloji ürünleri satın alma sürecini kolaylaştıran Vodafone Flex hizmeti ile öne çıkıyor.

Vodafone Flex, kullanıcılara telefon, tablet, dizüstü bilgisayar, kulaklık, akıllı saat, çocuk saati, şarj cihazı gibi 10+ kategoride 1.000’in üzerinde ürün sunmaktadır. Ödeme aşamasında, kredi kartı kullanmadan alışveriş yapma, taksitli ödeme seçenekleri ve eski cihazlarla yenisini değiştirme gibi pratik çözümler bulunmaktadır.




Vodafone Flex’in sağladığı avantajlar ve satış sonrası hizmetler hakkında daha fazla bilgi almak amacıyla Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin ile bir röportaj gerçekleştirdik. Aşağıda, sorduğumuz sorular ve alınan yanıtlar yer alıyor.

Yeni nesil perakende anlayışı nedir ve müşterilerinize nasıl ayrıcalıklar sunuyorsunuz?

Meltem Bakiler Şahin: “Dijitalleşme, perakende sektöründe önemli bir dönüşüm yaratmakta. Alışveriş alışkanlıkları hızla dijital platformlara kaymakta ve bu dönüşüme paralel olarak biz de yeni nesil perakende iş modelimizle mağazalarımızı teknolojiyi ve müşteri deneyimini destekleyen merkezler haline getirdik. Müşterilerimizi ‘Teknolojide yeni ne var?’ anlayışıyla mağazalarımıza çekmeyi hedefliyoruz. Ürün yelpazemizi genişletirken, evlere teslimat seçeneği ile de alışverişi kolaylaştırıyoruz. Mağazalarımız, artık sadece satış noktası değil, mobil uygulamamız Vodafone Yanımda ve dijital asistanımız TOBi ile de hizmet sunan merkezler haline geldi.”

Müşterilerinize teknoloji çözümleri sunarken ne gibi yaklaşımlar benimsiyorsunuz?

Vodafone FLEX sayesinde, kullanıcılara farklı kategorilerden zengin bir ürün yelpazesi sunuyoruz. Bu platform, bütçe dostu teklifler, indirimler ve esnek ödeme seçenekleriyle oluşturulmuştur. FLEX, “ürünü seç, ödemenizi belirleyin ve kolayca alın” felsefesi ile çalışmaktadır.

Müşterilerimize her yaşam tarzına uygun teknolojik ürün seçenekleri sunarak geniş bir portföy oluşturduk. FLEX kapsamında 10’dan fazla kategoride binlerce ürün bulunmaktadır. Ayrıca, kesintisiz iletişim sağlamak için çeşitli satış sonrası hizmet paketleriyle de müşterilerimizin bütçelerini koruyoruz. Son bir yıl içerisinde farklı markalardan yaklaşık 3 milyon ürünü müşterilerimize sunduk.

Ödeme yöntemleri arasında kredi kartı olmadan alışveriş yapabilme imkânı ve 12 aya kadar vade seçenekleri gelmektedir. Müşterilerimizin en çok tercih ettiği ödeme şekli, faturaya ek 12 ay taksitli seçenektir. Kullanıcılar, eski cihazlarını getirerek indirim de alabiliyor. Aynı zamanda, yaşanabilecek çevresel sorunları azaltmak amacıyla geri dönüşüme kazandırılan ürün sayısı geçtiğimiz yıl 20 bin adedi geçti.

Yeni eklenen ödeme seçeneği olan alışveriş kredisi ile müşterilerimize kredi kartı olmadan 36 aya kadar ödeme fırsatı sunulmaktadır ve oldukça rağbet görmektedir. Bunun yanı sıra, mağazalarımızda ürünleri inceleyip uygun ödeme planı ile satın almak mümkündür. Bu yıl, mağazalarımızda akıllı saat ve kulaklık sergileme alanları oluşturarak alışveriş deneyimini geliştirdik.

Yeni One Number servisi ile müşterilerimiz, akıllı saatleri sayesinde telefonları yanlarında olmasa bile iletişimde kalabiliyor. Online satış kanalımız üzerinden kapıya teslimat hizmeti vererek İstanbul için aynı gün teslimat seçeneği sunuyoruz.

Son olarak, müşterilerimiz “Gel incele adresine gönderelim” seçeneği ile online mağazada beğendikleri ürünleri fiziksel olarak deneyimleyebilir ve ihtiyaç duyduklarında dijital asistanımız TOBi ile sipariş verebilirler. Ayrıca yeni “Mağaza Danışmanım” projemizle, yakın çevredeki müşterilere özel ürün teklifleri sunuyoruz.

Satış sonrası hizmetlerde sunduğunuz kolaylıklar neler?

Müşterilerimizin iletişim sürekliliğini sağlamak amacıyla farklı satış sonrası hizmet paketi seçenekleri sunuyoruz. Bunlar; Ekran Kurtaran Paket, Dijital Destek, Uzatılmış Garanti ve Tam Koruma olarak sıralanabilir. Özellikle Tam Koruma paketi, yüksek onarım maliyetlerini azaltarak müşterilerimize büyük avantaj sağlıyor. Örneğin, akıllı telefon ekran onarımlarının ortalama maliyeti şu anda 7.500 TL’ye kadar çıkabilmektedir. FLEX’in sunduğu paketler ile, kullanıcılar sadece iletişim hizmetleri almakla kalmayacak, aynı zamanda cihazlarının ömrünü uzatacak güvencelere de sahip olacaklar. Son bir yıl içinde 300 binden fazla satış sonrası hizmet paketi sunduk ve yedek cihaz hizmeti ile 16 bini aşkın müşterimize yardımcı olduk.

Benzersiz tekliflerinizde yapay zeka kullanıyor musunuz?

FLEX dünyasında, yapay zeka desteğiyle müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre kişiye özel teknolojik ürün teklifleri sunmaktayız. Örneğin, cihaz değişim zamanlarını tahmin ederek avantajlı teklifler oluşturuyoruz. Müşterilerimizin doğum günlerinde ve Vodafone’la ilgili özel günlerde de kişiselleştirilmiş teklifler sunma oranımız geçen yıl %25’i geçti.

Gelecek planlarınız nelerdir?

Gelecek dönemde yeni kategori ve marka işbirlikleri ile ürün yelpazemizi genişletmeyi hedefliyoruz. Yeni payment methods will continue to be integrated into the FLEX world. Müşterilerimize yapay zeka destekli kişiselleştirilmiş teklifler sunmaya devam edeceğiz ve dijital asistanımız TOBi, kullanıcılara her zaman destek olmaya devam edecek.

Ayrıca, FLEX ile 5G teknolojilerini de kullanıma sunmayı planlıyoruz. Önümüzdeki 5 yıl içinde 10 milyon ürünü müşterilerimize ulaştırarak 5G’nin sunduğu yeniliklerle tanıştırmayı düşünüyoruz. Müşterilerimizin, 5G’li cihazlar için 12.000 TL olan taksit limitinin kaldırılmasının, bu süreçte büyük fayda sağlayacağına inanıyoruz. Böylece, kullanıcıların seçtikleri 5G destekli ürünleri istedikleri ödeme yöntemleriyle kolayca satın alabilmelerini sağlamak istiyoruz.

“`

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir